4 Mayıs 2016 Çarşamba

Uzun bir aradan sonra Ben Geldim:)

Herkese merhabalar,
Evet uzun bir süredir aranızda değildim. Yaklaşık bir aydır blogumda bir paylaşımda bulunamadım. Ama fırsat buldukça değerli arkadaşlarımın bloglarını ziyaret ettim. Şimdi niye yoktum onu söylemek istiyorum:) Nisan sonuniçin bir tatil planımız vardı ve son 10 günü tatilde olacaktık. Bu nedenle mart sonu ve nisan başında başlayan inanılmaz yoğun bir çalışma planım vardı. İşlerin yoğunluğu da buna eklenince inanın tatil alışverişine bile vaktim kalmadı. Ama çok şükür ki hem işler halloldu hem de tayilimizi yaptık:)) Evlenme yıl dönümümüz olduğu için bu zamanı seçmiştik. Tatiilll... Çok iyi geldi.  Tüm yorgunluğum ve stresim gitti, enerji depoladım bakalım nereye kadar yeterse:) Tabi tahmin edeceğiniz gibi tagil dönüşü yapılacak işler de bir kaç günümü alfı. Çamaşırlar, ev temizliği... onları da bitirdm ve artık buradayım:))


Gerçekten bu ortamı çok özledim. Görüp, yapıp ve beğenip sizlerle paylaşmak istediğim pek çok şey oldu. Sizlerin de paylaştığınız çok güzel yazılarınız vardır eminim. Şimdi onları okuma ve kendi yayınlarımı paylaşmaya hazırım. Herkese sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder