31 Ekim 2015 Cumartesi

Mutfak Havlusu Modelleri

Mutfakta el havluları vazgeçilmezdir. Ufak tefek süslemelerle hazırlanana havlular kizların çeyizinde olmazsa olmaz:-) Ben faza dantelli havluları sevmediğim için size fazla dantelli havlu paylaşmamıyorum. Mutfakta zaten kullanışlılık açısından fazla dantel gerekmediğini düşünüyorum. Bunun yerine fistolar, keçeden yapılan çiçekler ve kurdeleler daha çok hoşuma gidiyor.
Keçe süslemeli el havlusu
Bu havludaki çiçekleri renkli keçelerden yapmak çok kolay. İsterseniz kalp, yıldız gibi değişik şekiller de yapabilirsiniz.

Fistolu havlu
Bunlar da fisto ve kurdele ile yapılabilecek süslemeler. Bu şekildeki ince ve renkli fistoları çok beğeniyorum. Havluların üzerindeki desen ve renklere uygun kurdele ve fistolar hem şık hem kullanışlı olmasını sağlıyor.

Oyalı mutfak havlusu

Önlük şeklinde havlu

Önlük şekli,nde mutfak havlusu

Bunlar da dantellilwre örnek. Ben mutfakta fazla dantel istemediğim için böyle ufak tefek süslemeler yaptığımız havlular.

Mutfak havlu sepeti
Bu el yapımı bir sepet icerisinde mutfağımı renkelendiren havlularım. Sepeti istediğiniz boyutta bir karton kutuyu kaplayarak yapmaya başlıyoruz. Sepetin danteline uygun bir astar kumaşla kartonu kaplıyoruz. Dış kısmına da tığla kafes kafes yapılan örneten kılıf örüyoruz. İcerisine aynı küçük havlulardan 3 er 3 er yerlestiriyoruz. Sepetin üst kısmına da yine aynı renk kurdele geçirip fiyonk yapıyoruz :-)

#ceyizlikhavlu
#mutfakhavlusu
#havlusepeti
#dantellimutfakhavlusu






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder