12 Kasım 2015 Perşembe

Kullanılabilecek kına hediyeleri




Şimdilerde nişan, düğün, kına gecesi gibi organizasyonlarda gelen konuklara bol bol hediyeler dağıtılıyor. Herkes kendi hediyesinin farklı olmasını istiyor. Böyle olunca da yaratıcılıklar ortaya konuyor. Özenerek aldığımız ya da hazırladığımız bu hediyler misafirleri mutlu ediyor tabi ama bir çoğumuz kına gecelerinde verilen bu hediyeleri alıp bir kenara koyuyoruz, hatıra olarak saklıyoruz. Ben bu hediylerin kullanılabilmesini istiyorum. Böylece hem hediyeyi dağıtan kişi boş yere uğraş vermemiş olur hem de hediye verilen kişi faydalanmış olur. Lavantalar, magnetler, kutular, iğnelikler...bu kullanışlı gruba giriyor. Hoş bir süslemeyle ve sunumla en basit parçalar hem gösterişli hem de işlevsel olabiliyor. Sizlere kendi gittiğim, hazırladığım ve kullandığım hediylerden bazı örnekler göstermek istiyorum.


 Lavanta herhalde vazgeçilmez bir hediye. Bir çoğumuzun evinde bu hatıralardan vardır. Dolap içlerinde ferah bir koku sağlıyor ayrıca böcekler karşı da kulanılabiliyor. İşte lavantanın en güzel sunumlarından biri. Kese içerisine koyulan lavanta ister kına ister nişan hediyeniz olabilir.
Farklı lavanta kesesi
Lavantanın bi diğer sunum şekli de küçük kavanozlar. Minik kavanozlara koyacağınız lavantaları istersenin tülle süsleyebilir yine renk uyumu sağlayabilirsiniz. İsterseniz arkasına yapıştıracağınız mıknatısla magnet haline getirebilirsiniz. Sonuç olarak hoş görünümlü bir hediyeniz oluyor.
Lavanta şişesi

Nazar boncuğu sevenlerdenseniz bu iğnelik tam size göre. 
Nazar boncuklu iğnelik

Minik aynalar... Bunlar biraz fazla kullanıldı ama amaca uygun olduğu için listeye eklemek istedim.
Kına aynası

En sevdiklerimden biride bu kutu. İcerisine takı koyabileceğiniz bu kutu misafirleri inanılmaz mutlu eder diye düşünüyorum. Ben yüzüklerimi bu kutuya koyuyorum ve tekrar hediye edilse memnun kalacağım bir hediye:-) Tabi süslemesi sizin hayal gücünüze kalmış. Satın alırken ona göre süsletebilir veya kendiniz ufak incelkler katabilirsiniz.
Takı kutusu


Not defteri kullanmayı çok seven biriyim. Genelde planlarımı kağıt üzerinde hazırlarım. Hatta ihtiyaçlarımı böyle küçük defterler yazar çantamda taşırım. Bu yüzde bu hediye yine tam benlik :-) Siz de böyle zarif bir hediyeyle misafirlerinizin gönlünü fethedebilirsiniz.
Hediyelik not defteri


Ve bu minik çantalar... İçerisine kınanızı koyabileceğiniz bu sepetler görsel olarak çok şık. Bunlara isterseniz kuru yemişlerinizi de koyabilirsiniz. Böyle gösterişli ikramlar misafirlerinize keyif verecektir.
Kına kutusu

Veeee altın para şeklindeki bu çikolatalar... Gelinin başından atılan veya misafirlerin masalarına serpilen bu altın çikolatalar kına gecenize ayrı bir hava katıyor. Bunları mutlaka kullanmanızı tavsiye ederim. Gerçekten çok eğlenceli bir detay.
Altın çikolata


Bu hediylerin bir kısmını ben hazırladım. Bana hediye olarak verilenleri de hazırlayabilirim. Eğer bu ve benzeri hazırlıklar için süslemeler isterseniz sipariş vermek için benimle iletişime geçebilirsiniz.






#kinahediyesi
#nisanhediyesi
#farklikinahediyesi
#kinadanedagitilir
#kuruymiskesesi
#lavantakesesi
#altincikolata
#kinagecesi
#kinagecesihediyeleri
#kinagecesisiparisi
#hediyeyapolir
#kinasiparisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder