5 Ocak 2016 Salı

Çiftler için takım atkı&bere modeli


Herkese merhaba,
Soğuk kış günlerinden bir gün daha :) Ben de sizlerle bu soğuklara uygun bir şeyler paylaşmak istedim: Eşimle nişanlıyken ona yaptığım hediye atkı-bere takımım...
Hatta aynı model bereden kendim için de farklı renkte yapmıştım. Birlikte takım olarak kullanmak benim çok hoşuma gidiyor. Belki sevdiğinize sizler de yapmak istersiniz. Berenin modelini bir örgü kitabından çıkarmıştım. Erkekler için lacivert ve gri renklerinin çok uygun olduğunu düşünüyorum. Kendim için de aynı gri rengin yanına kabanıma uygun bir renk seçtim. Hatta eşime bir de sürpriz yapıp atkısına ikimizi anlatan bir sembol işledim. Ben her zaman el emeği hediyelerin çok anlamlı ve değerli olduğunu düşünürüm. Eğer siz de bir hediye peşindeyseniz ve örgü yatkınlığınız var ise bu fikri değerlendirin derim. 


Atkı bere takımı
Resimden de göreceğiniz gibi bere modeli zikzak bir model. Hem bayan hem de erkekler için uygun bir model.


Fıstık örneği şal
Kendime atkı değil şal örmeği tercih ettim. Fıstık modeli bu şal tığ ile örülüyor.

Erkek atkı modeli
Erkeklere en uygun atkı modellerinden birisi de budur. 2 ters 2 düz şeklindeki lastik modelini istenilen uzunluktan sonra kaydırarak devam ediyorsunuz ve böyle bir model ortaya çıkıyor.
Soru veya yorumlarınız için benimle iletişime geçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder