12 Mart 2018 Pazartesi

Tercih Ettiğim Bebek Bakım Ürünleri

Merhabalar,
Daha önce pek çok yazımda belirttiğim gibi 14 aylık bir oğlum var. Hamilelik dönemimde onun için pek çok araştırmalar yaptım. Alışveriş listeleri hazırladım. Bebek alışveriş listesi adlı yazımdan alışveriş listeme ulaşabilirsiniz. Onun için alışveriş yaparken kendimden çok daha fazla dikkat ettim. 'Aman alerji yapmasın', 'En doğalı olsun', 'En rahatı olsun' gibi her annenin düşüneceği şekilde fikirlerle ürünler seçtim. Bu yazımda da sizlere bebeğimin bakımı için kullandığım/tercih ettiğim ürünlerden bahsedeceğim.
bebek bakım ürünleri

Şampuan, pişik kremi, bebek yağı ve nemlendirici seti
İlk 6 ayda bebek cildi çok hassas olduğu için bu ürünleri seçerken çok fazla araştırdım. Ve sonunda Mustela kullanmaya karar verdim. Fiyat olarak diğerlerinden oldukça pahalı bir ürün ama koruyucu, paraben ve boyar madde içermemesi bana çok cazip geldi. Ürünlerin kokuları çok güzel, şampuan çok güzel köpürüyor ve kolay durulanıyor. Ayrıca yeni doğan bebeklerin sorunlarında olan konak sıkıntısını da hiç yaşamadık. Pişik önleyici krem de çok işimize yaradı. Kullanımı çok rahat bir ürün.
banyo seti (mustela)

Banyo filesi
Banyo filesi olarak köpük dolgulu bir ürün almak istedim. Daha ilk aylarında bebeğin vücudu çok hassas oluyor ve sert bir zeminde veya çok ince bir yüzeyde yatmasını istemedim. Bu amaçla da Babyjem'in banyo filesini aldım. Çok memnum kaldım. O kadar kullanışlı ve dayanıklı ki. Hala aynı fileyi kullanıyorum. Temizlemesi de çok kolay. Kirler hemen üzerinden akıyor. Bebeğin vücudu da rahat bir şekilde banyo keyfini çıkarıyor.
banyo filesi (babyjem)

Bebek bezi
Bir yaşına kadar oğluma Prima kullandım. Gerçekten çok çok memnun kaldım. Kuru tutması, dışarı taşırmaması, alerjik olmaması gerçekten çok güzel. Üründen hiç bir defa bile şikayetçi olmadım ama 1 yaşında  sonra artık pişik gibi sorunların da azalacağını düşünerek bebek bezinde denemeler yapmak istedim. Aslında amacım fiyat olarak biraz daha uygun bir bez bulmaktı ama aynı performansı da görmek istiyordum:) Kullanan arkadaşlarımdan aldığım olumlu yorumlarla Molfix kullanmaya karar verdim. İyi ki de denemişim. bundan da çok memnun kaldım. 3D uygulaması gerçekten çok işe yarıyor. Oğlum yürümeye başlayınca fark ettim ki bacaklarının zorlanmaması onu çok rahat yürütüyor. ayrıca kuruluğu ve sızdırmazlığı da çok iyi. Primadan şikayetçi değildim ama fiyat olarak molfix isteklerimi karşıladı ve onunla devam ediyorum.
Islak mendil ve pamuk
Bir yaşına kadar oğlum ıslak mendil kullanmadım. Onun yerine baby&me markasının temizleme pamuğunu kullandım. Sakın zor olacakmış gibi düşünmeyin inanılmaz kolay bir şekilde temizleniyor. Pamuklar dikdörtgen bir yaprak şeklinde. Ilık suyla ıslatıp alt değiştiriken kullanıyordum. Pişik olma ihtimalini azaltıyor. Çok daha doğal ve saf bir ürün.
bebek temizleme pamuğu (baby&me)

Tabi misafirlikte  bu şekilde temizlik yapamayacağımı düşündüm ve yine aynı markanın baby&me yeni doğan ıslak pamuk ürününü de elimde bulundurdum. Bu da çok iyi bir ürün. Kokusu yok, parfüm, koruyucu, alkol içermiyor. Güvenle kullandım. Hatta şuanda ıslak mendil olarak baby&me ıslak mendilini kullanıyorum. Hiç bir alerjik reaksiyon veya tahriş olmadı. Çok memnunum ve bu ürünle devam etmeyi düşünüyorum. Diğer pahalı ürünlerle karşılaştırdığımda inanın hiç bir fark görmüyorum. Bebekler için öncelik sağlıktır, ucuz olmasını düşünemeyiz bile ama aynı kaliteye fazla para vermeye de gerek yok :)
yenidoğan ıslak mendili (baby&me)
ıslak mendil (baby&me)

Alt değiştirme örtüsü
Bu ürün için yine baby&me markasını tercih ettim. Denemek için almıştım ve çok memnun kaldım. İki farklı kalınlıkta örtüsü var. Ben hem ince olandan hem de pofuduk olanda (daha kalın) aldım. Alt değiştirmek için kalın olanı kullanıyorum. Yatakta çarşafın altına da ince olandan bir tane serdim ve herhangi bir taşma ihtimalinde minimum kirlilik sağlıyorum :)) Desenleri öyle güzel ki çok şirin görünüyor ve pamuk yüzey uzun süre dayanıklı kalıyor.
alt değiştirme bezi (baby&me)
Ralt değiştirme örtüsü (baby&me)

Tırnak bakım seti
Chicco'nun çantalı bir seti var. Kız ve erkek bebekler için ayrı renklerde tasarlanmış. Ben ondan almıştım. İçerisinde bir tane tırnak makası (makas şeklinde), bir tane çıt çıt tırnak kesici, Bir tane fırça, beş tane törpü var. Şu ana kadar bebeğimin tırnaklarını hep makas şeklinde olan kesici ile kestik. Çok rahat bir ürün. Bebeğe zarar verme ihtimali çok daha düşük. Zaten incecik olan tırnakları çok rahat kesebiliyoruz. Törpü ilk aylarda biraz işimize yaradı çünkü yüzünü çiziyordu. Fırçası da ileriki zamanlarda çok işimize yarayacak. Toprak, kum gibi yerlerde oynayınca tırnak diplerine biriken kirlilikleri temizlememiz kolay olacak. Ürünün fiyatı ortalama bir fiyat ve kalitesi gayet iyi. Çok amaçlı ve kullanışlı bir ürün.
Tırnak bakım seti (chicco)

Burun aspiratörü
Otribebeyi bir arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım. Oğlumun burnu çok akmadığı için fazla kullanamadım. Ama iyi bir ürün olduğunu denedik. bebeğin burnunu acıtmayacak şekilde tasarlanmış ve tek kullanımlık uçlarının olması hijyen açısından çok önemli. Tek kullanımlık uçlar ayrıca satılıyor. İlk paketin içerisinde iki tane uç var.
burun aspiratörü (otribebe)

Kulak çubuğu
Bebekler için kullanılan kulak çubuğu bizimkilerden biraz daha farklı. Uç kısmında bebeğin kulağına girebilecek kadar ince bir kısım var ve devamında pamuk kalınlaşıyor. Bunun nedeni de yanlışlıkla bebeğin kulağında derine gidilmesin diye. Çünkü bebekler çok hareket ediyor ve çubuk derine giderse kulağına hasar verebiliyor. Ben de bu şekilde tasarlanmış uni baby kulak çubuğunu kullandım. Ama pek çok markanın bu şekilde tasarlanmış kulak çubuğu var. Önemli olan koruyucusu olan bir kulak çubuğu seçmek.
bebek kulak çubuğu
Benim fikirlerim ve tavsiyelerim böyle. Umarım sizlere de faydalı olur. Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder